elel

Alla inlägg under oktober 2010

Av elel - 31 oktober 2010 22:44

AHAAHHAHA för det första heter inte ngt av mina blogg inlägg ngt hahahaha ? eller jaja skit samma men  min katt fastar AHAHHAHA *Die* AHAHAHA det var väll skojigt närå men han ska kastreras i morn så då måste han fasta närå men  hare gött nu är jag trött , nej det är jag inte -.-' jaja ses kebab ses *Host* Sås

Av elel - 31 oktober 2010 00:34

ni vet nog inte att jag är extremt beroende av anime !! jag har sätt ganska många anime serier. ;)  ser nu vampire knight  (Y) :DD  SES!

Av elel - 30 oktober 2010 17:07

det hät video klippet är as grymt men dom har nog inte skärt ut med handen själv eller vad man ska säga?

Av elel - 30 oktober 2010 17:04

Av elel - 29 oktober 2010 15:08

Hej denna berättelse handlar om STEFAN *Host* Stefanie  jag och emma planerade en sak men sen gick det inte och vi började bråka *Host * diskutera om saker sen då gick det då sa stefanie  åååååååååååååå Vafan :( jag som ville att det einte skulle gå för jag kunde inte va med på den saken . -.-' jaja ses  =^^=

Av elel - 29 oktober 2010 15:01

Hejsan svejsan på dejsan eller ersan iaf  snart är det den bästa tiden på året den skojigaste  dagen de alla (iaf alla i min värld) längtat efter




Halloween

 

 

 

 

 

:D  ja men ses förässten inte skrivit på länge (vi säger att det var min data som..... inte funkade baj baj lever pastaj

Presentation


Cherry ! ^^
Lady Sovereign .
Ben&Jerrys 4 ever!! :DD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran älskliing ?? :DD
 En i min klass
 En jag har hört talas om
 En i ett annat land
 Min kusin mm.
 En berömd
 Min idol
 En jag träffade på
 En jag gillar i skolan
 Hemligt ^^
 en på min mammas/pappas jobbs barn
 Min kompis syskon
 En jag såg på stan mm.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gässtis bokis

WOW!

HAEY har inget o gö :O

Ovido - Quiz & Flashcards