elel

Alla inlägg under juli 2010

Av elel - 26 juli 2010 01:20

föressten jag glömde säga att  näst nästa hälg om det blir fint väder kanske jag skulle följa med henne igen till båten !

Av elel - 26 juli 2010 00:51

Shallu !!xD  har sovit över hoss min kompis i hennes båt xD jädrar vad härligt det var  det var en sån skön säng vi låg i  ja ungefär en säng xP vi hadde ett eget rum ungefär , alledes själv xdd  precis utan för den lilla toan o det lilla handfatet . Det jag älskar med båtar är att om man luktar på vissa möbler (Dynorna) det man sitter på eller bruka ligga på , Det luktar speciellt ! det luktar lite gammalt,båt, o bara fridfullt xd HAHAHA Jag lärde mej spola tog ett tag XDD i den båten ska man först slå över på en vit pil o sen öppna låset på en handpump ungefär xd sen pumpa ut all skit xd sen slå över på en svart pil o pumpa in nytt o fräsht vatten xd det sägs att det är så fräscht att man kan dricka det ;) Näerå bara skoja xd ja men de listade ni säkert ut själva :d sen skulle man låsa tbx handpumpen det var så kulxd  tänk att det kan vara roligt o spoola på en toa :S  weird ..??amo så :P en sen då var det en fotpump man skulle pumpa på handfatet haha:DD stark stråle xdd  men båten den var jädrans fin o min kompis hon har en egen liten gummi båt med motor o så man kan paddla vi åkte ut lite med den   Jädrans kul !!  vi planade :DD o i går kväll då grillade vi marsmallows vete faan hur de stavas men aja  vi brände några o så :P njae brände upp alltså dom började brinna HAHAH lol . aa å vi skulle kanske ut o segla med den stora båten de pratade vi om på kvällen innan  före vi visste om  REGNET!!! det förstörde våra planer ... kul :((  våra skor hadde bblivit dyngsura för vi hadde ju inget skydd över dom . men vi fortsätter där vi var REGNET vi beslöt oss för att åka i gummi båten det var rätt dimmigt o så klart spöregnade o vi blev genomblöta å då menar jag inte bara några fläckar utan det var som om vi hadde hoppat i vattnet det rann lite om kläderna när vi stälde oss upp från båten när vi var klar ! o vi fick ju gå barfota sen fick vi gå o slänga sopor o våra fötter hadde ju domnat bort :Z så då kände vi inte gruset som tur var sen gick vi i några varm vatten pölar o då kom dom tbx lite men vi skulle ju basta så då hadde ju vi maed oss handuk bikini 5:or man måste stoppa i en femma för en kvart ! så då  hadde vi kommit till bastun o då så hadde vi nartuligtvis glömt nycklarna( det är ett lås på dörren så inte obehöriga kmr in ) ja då fick vi gå tbx o hämta nyckelno då såg vi att gummibåten hadde åkt ut en ganska lång bit för när vi klev av satt vi inte fast den riktigt ! då fick vi fixa de ja åtminstonde jag  min kompis sprang o hemtade nycklarna också skulle hon hjälpa sin pappa lite men sen äntligen fick vi komma in i bastun o då satte vi i en  femma sen satt vi där o njöt ett tag sedan hadde tempraturen sjönkt  så då beslöt vi oss att stoppa in en till men detr blev inte varmare sen efetr ett lågt tag kom hennes pappa o skulle basta o då sa vi att den inte funkade men sen hämtade han en som skulle fixa det o så å då fixade dom det sen . sen så sa dom att vi hadde nog stoppat i femman så den hammnade på sne i maskinen så då blev det nartuligt vis stop, men vi tänkte kanske bada men de sket sej de va rätt kallt o vi såg någon sorts SCARY fisk inälvorna hadde åkt up på den å så  , men vi var duktig o bada i går ja det var lite av gårdagens händelse o i dag dagens händlese xdd eller tjae nu är kl.01:17 så dåblir det ju i förrgår o i går dagens händelse ja de måste ju bli korrekt ! xd ja o vi fiskade lite o så men de var ju mitt i natten då så det gick inte så bra men de var iaf kul  .. Hare Gött ! xd Jag kan känna båtens guppande fortfarande på stolen jag sitter på nu :D Skriver nog ngt inlägg imorn kanske ska på stan lr något då man undrar  ju vad som kmr hända då x) :S

Av elel - 23 juli 2010 20:00

Jag är ditt fanz lady sovereign!!! Hon är skit bra o just denna låt är väldigt bra!! Så lyssna o njut!!!!!  

Av elel - 23 juli 2010 19:57

Av elel - 23 juli 2010 16:26

yes.yes har fått you tube  nu ska ni få se på en film som bara råkade komma till liksom klickade bara lite här o där sen så kom webbcamen på sen nästa sekund var det med på youtube xddd!!! kolla in 

Av elel - 23 juli 2010 15:46

Tjaaauo. har skrivit en låt xDD

Av elel - 23 juli 2010 15:26

ngn mer som brukar kolla på Xena ? Krigarprinsessan ( Warrior Princess) ???

 10.55 alltså detta avsnittet va så JÄVLA SUMP !! Fy faan va dåligt det var !!!!

 Det var någon jeffla reporter från våran tid som kom dit o intevjuade  hela skiten   fy faan men man fick iaf se hur de var i helvetet o den stora Satan  haha .   

Av elel - 23 juli 2010 15:24

I går ringde ngn tant (Ngn säljare) o sökte min farsa sen sa ja att han inte var hemma  sen när hon sa hej då var det så jävla fuuult hon sa med värsta fjortiss rösten när hon sa hejdå o fy faan xdd

Presentation


Cherry ! ^^
Lady Sovereign .
Ben&Jerrys 4 ever!! :DD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran älskliing ?? :DD
 En i min klass
 En jag har hört talas om
 En i ett annat land
 Min kusin mm.
 En berömd
 Min idol
 En jag träffade på
 En jag gillar i skolan
 Hemligt ^^
 en på min mammas/pappas jobbs barn
 Min kompis syskon
 En jag såg på stan mm.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gässtis bokis

WOW!

HAEY har inget o gö :O

Ovido - Quiz & Flashcards