elel

Alla inlägg under januari 2010

Av elel - 31 januari 2010 14:20

  Jag har inte gjort nåt i dag :(      ehm........... jo jag ska på gympa sen vid halv 4 och jag har lyssnat på lite musik tokio hotel-Scream  .  Jag har ringt runt till några ehm.. ingen kunda va med mig :(    Min katt hadde lite hosta xD  Yes nu föressten så har dom renoverat på jaktfalken å så så det blir bra . Vi är ungefär klar med den lilla toan hemma asso rummet vi har tapetserat om o vi har bytt ut toan   vi kanske ska ha sånna hära lårs lamper  sånna man  bruka ha när man är stjärna och blir sminkad framför spegeln brevid speglarna brukar de sitta sånna lampor . men vi vet inte om vi kan ha dom dom kanske va för långa >:/  amen ha typ inte gjort nått i dag heller ! Ska kolla på lite tv elr nåt  när ja kommer hem från gympan . NEEEEEEJ   i morron är det skola :(  Palla det i morron      Bye!  Från eran :L|nte  

Av elel - 31 januari 2010 00:04

                      Känner mig ensam fäller en tår saknar dej ja de måste du förstå . ja   älskar dig men du glömde mig glömde mig för evigt låtsas inte om mig. Jag bara ställer till problem för dej . ja bara glömm mig men en sak ska du veta att mina ord va fan inte på lådsas.ja älskade dig men du svek mej inga nya dagar inga nya år kommer dom är borta de kan du väll förstå: Ja älskade dig men hu mycke ja en gjorde så svek du bara mig. hittade på massa löngner för att inte träffa mig .ja de va ju den skiten man fick ta varje da ! dagar o dagar de är många på ett år för varje da så fäller ja en tår . ja kan inte glömma dig . Men dina ord och din kärlek var bara en jävla massa lådsas.lådsas skit som du hitta på.när du satt o vänta på att ja skulle ringa å så:ja älskade dig men hu mycke ja en gjorde så svek du bara mig.Du önskade mig 7 års olycka .Men så hände det en dag ja hon försvann lilla flickan försvann. hon försvann från livet   hon valde vägen upp mot himelen  och blev fri från all smärta och skit .    

Av elel - 30 januari 2010 20:59

   Shit   har suttit vid dator type hela dan         Asso palla skolan på måndag ochså LÄXAN     Ehm... jo jag har lyssnat lite på musik     till middag åt jag :  Vegitarisk file och pommes ochså så klart pricken över i så tog jag lite bearnesås,brunsås           HoppaS JA KAN VA ME NÅN i morron elr nåt ??                  Ehm ...............      åå ja vill gå på typ på laser hallen elr nåt ??

ehm ......................     jo för att gö  steffi lite avundsjuk så.........    Det var projekt prinsessa  Hihihii     Bajsit va `?      


Av elel - 30 januari 2010 20:36

   En syn   


Helvetet såg jag öppet ligga,
stämmor hörde jag stöna och tigga
om en droppe vatten,
stämmor hörde jag stöna och stamma
hest i lågor, som vita flamma
mot den eviga natten.


Blickar såg jag kvalfullt irra
efter hopplös tröst och stirra
i förtvivlans kamp.
Anleten såg jag hemska skälva,
bröst jag såg av ångest välva
sig i kramp.


                         *


Då reste sig en av de pinade,
hans drag voro djävulens drag,
förvridna, förstörda, förtvinade,
med spår av ett stolt behag.


Det flög som ett sken över dragen,
det var liksom åter dagen
lyst in i hans skuggade själ
och bådat ett nyfött väl.
Han sade: "Det är ju vi själva,
som slipa vårt pinostål,
som elden och marterna välva
omkring vårt eget bål,
men låtom oss själva förlåta oss,
så varda vi marterna loss,
och låtom oss alltid sträva
och låtom oss aldrig gräva
i gammal synd och skam,
men blott se fram!"


Och lågorna slocknade sakta
kring djävulens gestalt,
och skönt det var att betrakta,
hur ljust det blev i allt,
hur ärkeängelns pannas valv
blev åter vitt och klart
och hur hans läpp av lycka skalv
och smålog underbart
- det gick genom allt som en salig fläkt,
och helvetet var släckt.

Av elel - 30 januari 2010 20:30

  Kärleken man har är dom man älskar

                 

                         

          

          dom man älskar allra mest är

         

                        familjen

    

            dom ställer upp och hjälper till

                             

                       och är snäll

 

 

                     SLUT!

                             

                     


           

                     

Av elel - 30 januari 2010 20:03

En egen ängel


 

En egen ängel,är min mor hon är den som får en att skratta & att le.


 


Utan henne vore man ingeting. hon är bäst. jag älskar henne så otroligt mkt.


 


Dagarna kommer dagarna går,hon e vacker varje dag. solen värmer hennes ljusa hår.
Hennes skratt lär man aldrig glömma. hon är en mor en vacker mor. hon är den som finns hos mig.


 


Gör min dag till paradis,en egen ängel ja det är du, en av änglarnas vackraste människa är min mor.




Hon är den som lyssnar. en egen ängel är min mor en sådan vacker mor hittar man aldrig mer..

Av elel - 30 januari 2010 20:03

En egen ängel


 

En egen ängel,är min mor hon är den som får en att skratta & att le.


 


Utan henne vore man ingeting. hon är bäst. jag älskar henne så otroligt mkt.


 


Dagarna kommer dagarna går,hon e vacker varje dag. solen värmer hennes ljusa hår.
Hennes skratt lär man aldrig glömma. hon är en mor en vacker mor. hon är den som finns hos mig.


 


Gör min dag till paradis,en egen ängel ja det är du, en av änglarnas vackraste människa är min mor.




Hon är den som lyssnar. en egen ängel är min mor en sådan vacker mor hittar man aldrig mer..

Av elel - 30 januari 2010 19:25

  

Presentation


Cherry ! ^^
Lady Sovereign .
Ben&Jerrys 4 ever!! :DD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran älskliing ?? :DD
 En i min klass
 En jag har hört talas om
 En i ett annat land
 Min kusin mm.
 En berömd
 Min idol
 En jag träffade på
 En jag gillar i skolan
 Hemligt ^^
 en på min mammas/pappas jobbs barn
 Min kompis syskon
 En jag såg på stan mm.

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gässtis bokis

WOW!

HAEY har inget o gö :O

Ovido - Quiz & Flashcards