elel

Alla inlägg under mars 2010

Av elel - 9 mars 2010 17:27

No Smoking On This Blogg!        

(S)

Av elel - 9 mars 2010 17:25

 Ying and Yang The Power Is Here!  

Av elel - 9 mars 2010 17:23

Nu sak min pappa åka till ett annat land han jobbar ju på fabriker då brukatr han åka utomlans o jobba nu ska han till kiruna eller vad de va ??   aja herrå farsan xD

Av elel - 9 mars 2010 16:55

hej nu har jag varit pp voltige i två dagar i går och i dag !! so fun ! Det var lite trött samt men vi klara oss för vi åt lite frukt! jag åt typ 5 mandariner 3 vanliga o två blodiga      Näerå 2 blod-apelsiner ! YEAAAH! Vi har kommit på en hel kyr med alla i laget !! WOW YAEH!                HARE GÖTT ELLER VA TRÖTT!   

Av elel - 8 mars 2010 10:21

Heay igen  har varit på voltigen XP Nice Inte mkt o gö i dag i morron ska jag med på voltigen i think ?? >.< åkte lite skridskor med min typ Twilling xD o.0 hehe!  ochså avr jag på gympan Wiiii!   Jag haddde gjort illa benet typ ! så jag fick sitta på sidan o vänta sen gjorde Angnes illa sig o några till o.0 :P Vi satt o prata med Lisa våran trånare vi pratade om .................ANDAR = SPÖKEN de är  ungefär samma sak fast spöken är lite fantasi aktiga typ??? aja vi pratade om läskiga saker som hadde hän dom va faktist ganska läskiga sakerna endå det vi pratade ganska mkt om det var sinnes-sjukhuset i sidskön  det ligger vell där erl nåt  aja men det finns en läskig trappa där typ Lisa våran trånare hon hadde gått där nåågon gång medd sin kompis det är en trappa o på väggen är det klotter å sånt ochså kunde man se cellerna :S Läskigt  Skulle kanske va kul o gå dit någon da ? Nån som hänger med ? xD ? :PTror ni på ANDAR ?? Ja tror på de faktist de finns nog de !

>:S

Av elel - 8 mars 2010 10:16

                                             WTF!! >:S   Andrea elr vad du heter ?? Du ska veta vi lägger absolut inte ner bloggen Okej?      LOL!!

Av elel - 6 mars 2010 12:01

Ni har vell hört talas om snakestain  ? vi har skrivit typ 11 12 böcker kommer inte riktigt i håg ochså har vi skrive alla idioter!  vårt namn är Komedihittarna!!mo vi äger fett!!!  

Av elel - 6 mars 2010 11:57

Har någon sett blåsningen elr nåt roligt program ? ;) någon som har sett på disaster date ?? det är ganska kul det är ochså ett skämt program heheh ! ni kan ju skriva  komentarer om erat favorit program elr nått!! jag vill ha mer komentarer ni kan skriva frågor som E&L svarar på ;D skriv massor av komentarer !

Presentation


Cherry ! ^^
Lady Sovereign .
Ben&Jerrys 4 ever!! :DD

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vem är eran älskliing ?? :DD
 En i min klass
 En jag har hört talas om
 En i ett annat land
 Min kusin mm.
 En berömd
 Min idol
 En jag träffade på
 En jag gillar i skolan
 Hemligt ^^
 en på min mammas/pappas jobbs barn
 Min kompis syskon
 En jag såg på stan mm.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gässtis bokis

WOW!

HAEY har inget o gö :O

Ovido - Quiz & Flashcards